MLADINA Trgovina

Marcel Štefančič jr.

17. 3. 2017  |  Mladina 11  |  Kultura  |  Film

Kong: Otok lobanj

Kong: Skull Island, 2017, Jordan Vogt-Roberts

za

Lepotica in zver.

King Kong se leta 1973 ponovno fatalno zaljubi – tokrat v protivojno vojno fotografinjo (Brie Larson), ki bo lahko njegovo veličino – njegovo impozantno, surovo, ekshibicionistično možatost – ovekovečila. Fay Wray, Jessica Lange in Naomi Watts – njegove prejšnje velike ljubezni – so passé. Toda še preden se zaljubi, na megličastem tropskem atolu, na katerem se izkrca ameriška vojaška ekspedicija (John Goodman, Samuel L. Jackson, Tom Hiddleston itd.), ki se ji prilepi še »ujetnik« atola (John C. Reilly), lastnoročno sklati več ameriških helikopterjev, kot so jih vietkongovci sklatili med vietnamsko vojno, zato si lahko živo predstavljate, kaj šele počne, ko se zaljubi – iz Jurskega sveta mu morajo pripeljati orjaškega, mutantskega kuščarja, da bi lahko izživel svoj testosteronski bes.

Člani vojaške ekspedcije, ki raziskujejo eksotični otok ( ja, vsaka kolonizacija »divjine« se vedno začne s »humanističnim« raziskovanjem), se lahko le čudijo njegovi teroristični pošastnosti, a film – bučni poklon Apokalipsi danes (1979) in njenemu duhovnemu očetu, Conradovemu romanu Srce teme (Hiddleston se piše Conrad) – ne skriva, da je prava pošastnost tista, ki jo kolonialisti prinesejo s sabo v »divjino«.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.