IK, STA

 |  Družba

The Potica gre v Ameriko

Slovensko podjetje je izkoristilo poslovno priložnost in bo potico, ki je po svetu zaslovela zaradi obiska zakoncev Trump pri papežu, izvažalo v ZDA

Potica na poti do svetovne prepoznavnosti?

Potica na poti do svetovne prepoznavnosti?
© Emma Kate / Flickr

Slovenska potica, ki je postala svetovni medijski hit po srečanju papeža Frančiška in prve dame ZDA Melanie Trump, po njuni zaslugi kot The Potica odhaja v Ameriko. Podjetje IT Pharm iz Ljutomera bo namreč potico, ki jo peče ljutomerska Sastela, kmalu ponudilo ameriškemu trgu kot zamrznjeno sladico.

Omemba potice na majskem srečanju papeža in zakoncev Trump ni prinesla zgolj izjemnega odmeva v medijih in na družabnih omrežjih, temveč tudi precej očitkov, da Slovenija takšne poslovne priložnosti ne zna izkoristiti.

Tudi Borutu Babiču, direktorju družbe IR Pharma in vodji projekta The Potica, dogodek ni dal miru in med vožnjo se mu je porodila ideja, naj gre The Potica v Ameriko.

"Zakaj ne bi poskusili? Vedel sem, da znamo potico zelo dobro narediti pri skoraj vsaki hiši, in mislim, da je jed, ki je pisana na kožo tudi Američanom, če se dobro marketinško proda. Pozanimal sem se, kdo bi jo lahko pekel v večjih količinah in ni mi bilo treba daleč. Bližnja Sastela je že pekla potico za Tuševo blagovno znamko in to bomo zdaj ponudili Američanom, sicer pa je to natanko takšna potica, kot jo je dobil in jo obožuje papež," pravi Babič.

Njegovo podjetje bo skrbelo za blagovno znamko, trženje in posle v ZDA, ime in embalažo že imajo, prav tako prototip izdelka, zdaj pričakujejo dovoljenje ameriške agencije za hrano in zdravila za uvoz in upajo, da bo to v kakšnem mesecu dni.

The Potico bodo prodajali kot zamrznjeni izdelek, na kar so Američani navajeni, pomembno pa je tudi, da je iz povsem naravnih sestavin in brez konzervansov, na kar so danes kupci zelo pozorni.

The Potico bodo prodajali kot zamrznjeni izdelek, na kar so Američani navajeni, pomembno pa je tudi, da je iz povsem naravnih sestavin in brez konzervansov, na kar so danes kupci zelo pozorni. Posebna pa je v tudi v tem, da se po dvigu pokrova na škatli embalaža razpre in spremeni v prtiček, na katerem jo jemo, še pravi Babič.

The Potico so prvič predstavili na nedavnem srečanju zdomcev in izseljencev Dobrodošli doma na dvorcu Rakičan.

Podjetje IT Pharma je te dni v okviru razpisa Pomurske gospodarske zbornice dobilo zlato nagrado za inovacije, razvili so terminal za naročanje tort v trgovinah, ki bo Sasteli omogočal, da bodo lahko več kot na drobno prodali na debelo, kupci bodo namreč lahko naročali torte kar sami, in to v trgovinah.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.