V koraku s časom
Ureditev pisarniških prostorov časopisa WirtschaftsBlatt na Dunaju
V novih prostorih je ustvarjen preplet odprtega dela pisarn s sklopom introvertiranih enot z različnimi funkcijami, kot so pisarne, sobe za sestanke in servisni prostori. Oprema je vizualno in funkcionalno podrejena prostoru in identiteti časopisa.
WirtschaftsBlatt je vodilni av–strijski časopis za ekonomijo, finance in finančne trge. Zaradi funkcionalnih zahtev in želje po novem duhu se je naročnik odločil za temeljito prenovo najetih prostorov uredništva v starejšem objektu, nekdanji predilnici v središču Dunaja. Za projekt bi lahko izbral katerega izmed številnih avstrijskih arhitekturnih birojev, a se je prav namenoma odločil za slovenski studio IDFL. Želel je namreč svež, inovativen pristop, ki bo čim bolj zadovoljil potrebe uredništva, obenem pa omogočil komunikacijo s poslovnimi partnerji v stimulativnem okolju. In prav to je tudi dobil. »Seveda se uspešnost projekta lahko meri recimo na podlagi števila objav v arhitekturnih in poljudnih revijah. Vendar naju bolj kot število objav zanima, kako prostor deluje skozi čas in kako se v njem počuti naročnik. Ne delava arhitekturnih spomenikov. Več nama pomeni, da naročnik reče, da mu je tudi zaradi novega interjerja uspelo podpisati letno oglaševalsko pogodbo s pomembno stranko,« pravi Iztok Lemajić, ki je skupaj s Sandro Banfi Škrbec soustanovitelj in solastnik ljubljanskega arhitekturnega in oblikovalskega studia IDFL. Projekta nista dobila po naključju ali zvezah, ampak zaradi referenc. WirtschaftsBlatt je namreč v lasti avstrijskega medijskega podjetja Styria, za katerega sta slovenska arhitekta zasnovala pisarne v Zagrebu. »Na prvem sestanku sva jim predstavila celovit koncept novih pisarn, kar je botrovalo podpisu pogodbe. Že takoj so dejali, da nočejo klasičnih pisarn, kot jih ima časopis Die Presse, ki je najemnik večine prostorov v istem objektu.«
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.