1. 6. 2012 | Mladina 22 | Družba
Manj je več
Pobuda Plakatopolis proti pretirani količini zunanjega oglaševanja
Mladinin napad na veleplakat leta 1991
© Borut Krajnc
Skupina mladih je začela kampanjo, s katero želi opozoriti, da je Ljubljana Plakatopolis, torej mesto, prenatrpano z oglasnimi površinami, saj nas komercialne vsebine nagovarjajo prav na vsakem koraku. Ogrodje skupine sestavljajo Kaja Kisilak, Janez Plešnar in Goran Ivašić, z geslom „Javni prostor je naš“ pa opozarjajo na pretirano količino zunanjega oglaševanja v prestolnici, a želijo hkrati spodbuditi k razmišljanju o upravičenosti zunanjega oglaševanja.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.