1. 6. 2012 | Mladina 22 | Družba
Zakaj pa ne trolejbus?
Ljubljana bi lahko pri izboljševanju javnega transporta razmišljala širše od čistejših avtobusov in tramvaja
Salzburg velja za vzor trolejbusnega mesta. Elektriko, ki poganja trolejbuse, zagotavljajo izključno hidroelektrarne, zato se lahko pohvalijo z ničnimi izpusti toplogrednih plinov.
Nobena skrivnosti ni, da ima Ljubljana težave z množico avtomobilov, ki se vsak delovni dan gnetejo v mestu. Nobena skrivnost ni, da ima glavno mesto zaradi tega težave z onesnaženjem zraka. Nobena skrivnost ni, da imamo Slovenci nadpovprečno radi svoje avtomobile, in nobena skrivnost ni, da na račun te ljubezni trpi priljubljenost uporabe javnega transporta.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev
Zgodovinske izkušnje
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.