Staš Zgonik

 |  Mladina 20  |  Družba

Korporativno »zlo«

Države EU po deležu anketiranih, ki so menili, da podjetja pozitivno vplivajo na družbo

Anketa Eurostata je pokazala, da prebivalci Evropske unije zelo različno ocenjujejo družbeni vpliv gospodarskih družb.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Staš Zgonik

 |  Mladina 20  |  Družba

Anketa Eurostata je pokazala, da prebivalci Evropske unije zelo različno ocenjujejo družbeni vpliv gospodarskih družb.

Medtem ko prebivalci severnoevropskih držav načeloma zaupajo v njihovo družbeno odgovornost, so prebivalci južno- in vzhodnoevropskih članic mnogo bolj kritični.

Najslabše mnenje o družbenem vplivu podjetij imajo Italijani. In Slovenci. V obeh državah je kar 57 odstotkov vprašanih menilo, da podjetja negativno vplivajo na družbo. Svoja živilska podjetja so najbolj hvalili Irci (89 %), trgovine Nizozemci (84 %), proizvajalce oblačil Portugalci(81 %), banke Maltežani (70 %), rudarska podjetja pa Poljaki (48 %). Slovenci smo med vsemi državami EU najbolj kritični do svojih gradbenih podjetij. Le 17 odstotkov nas verjame v njihov pozitiven družbeni vpliv. Najbolj zaupamo živilskim podjetjem (68 %).

Države EU po deležu anketiranih, ki so menili, da podjetja pozitivno vplivajo na družbo (v %)

5 ZAUPLJIVIH
Danska 85
Finska 83
Nizozemska 74
Švedska 72
Estonija 70

5 KRITIČNIH
Slovenija 36
Italija 36
Grčija 37
Madžarska 42
Češka 43

Vir: Eurobarometer

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.