26. 7. 2013 | Mladina 30 | Politika
Oživljanje notranjega lastništva?
V Evropi in svetu je kar nekaj dobrih primerov medijev, ki so last zaposlenih in njihovih bralcev
Večerova zgradba v Mariboru
© Marko Pigac
V slovenskih medijih so imeli zaposleni v devetdesetih letih prejšnjega stoletja večinsko lastništvo, vendar so certifikatno lastnino kaj hitro razprodali, ker so si obetali, da se bodo tudi na Slovenskem našli dobri in stabilni lastniki, ki bodo razumeli naravo medijskega ustvarjanja in poslovanja. Upi so se izjalovili in namesto stabilne lastniške strukture so mediji postali sredstvo za politično mešetarjenje, za njihov napredek, za razvoj infrastrukture, še posebej spletnih izdaj, ter za zagotavljanje stabilnih in ustrezno ovrednotenih delovnih mest, pa je sedanjim lastnikom v glavnem malo mar.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.