20. 9. 2013 | Mladina 38 | Pisma bralcev
Uničevanje blagovne znamke
Z gospodom Njegovanom se strinjam z vsem, kar je zapisal, bi pa dodal še dodatno dimenzijo mojega videnja slovenske (narodno)zabavne scene. Problem ni samo v homofobiji, ampak v popolnoma negativnemu odnosu do kakršnekoli drugačnosti in neenakega mišljenja, kot ga imajo apologeti te glasbene zvrsti in njihovi zvesti, povečinoma nekritični, sledilci. Pozivajo na množično veseljačenje, popivanje, fetišiziranje družine in domovine ˝ne išči sreče drugod, kot le doma˝, kar posledično vodi v zaplankanost. Je pa kakršnikoli konstruktivni dialog z njimi nemogoč, saj imajo le oni prav.
Ta poveličevana zvrst glasbe je brutalna in v primerjavi z njimi so raperji, punkerji in metalci s svojimi besedili navadne ovčke, saj vedo, kje je meja med glasbenim izražanjem in realnostjo, pomembna pa je tudi družbena angažiranost slednjih.
Če je slovenska (narodno)zabavna scena ogledalo družbe, potem tičimo globoko v Fritzlovi kleti.
Glavni članek
Uničevanje blagovne znamke
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.