11. 10. 2013 | Mladina 41 | Družba
Digitalni potrošniki
Države EU po deležu državljanov, ki so kupovali glasbo v digitalni obliki prek spleta
Po najnovejši raziskavi Eurobarometra je v minulih 12 mesecih prek spleta izdelke in storitve vsaj enkrat kupilo 45 odstokov vprašanih prebivalcev EU. Največji delež internetnih potrošnikov je raziskava zaznala na Švedskem (79 %), Danskem (76 %) in Nizozemskem (75 %), najmanjšega pa na Hrvaškem (16 %), Portugalskem (18 %) in v Bolgariji (21 %). V Sloveniji jih je bilo 36 odstotkov. Največji delež ljudi je prek spleta v digitalni obliki kupoval letalske in železniške vozovnice (30 %), sledijo pa rezervacije prenočišč (24 %), vstopnice za prireditve in kupovanje glasbe (16 %). Čeprav poročilo Eurobarometra ne omenja razsežnosti spletnega piratstva, je zelo verjetno, da sta razširjenost kupovanja glasbe prek spleta in razširjenost spletnega piratstva v obratno sorazmernem odnosu.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.