14. 8. 2015 | Mladina 33 | Družba
Radarski gambit
Komercialne radijske postaje ne morejo predstavljati javnega interesa
Pozor, radar! Pomladi, poleti, jeseni in pozimi …
© Denis Sarkić
Igorju Velovu, direktorju Agencije za varnost prometa, je prejšnji teden neprestano zvonil telefon. Ko se je v javnosti razvedelo, da v agenciji razmišljajo, da bi radijskim postajam prepovedali ali vsaj odsvetovali objavljanje obvestil o tem, kje so prometni radarji za merjenje hitrosti, so novinarji čakali v vrsti za pogovor z njim. Čas kislih kumaric in tema, ki zadeva izjemno številno populacijo, sta spodbudila nepričakovano široko razpravo. »Do zdaj sem mislil, da se vsi spoznamo na nogomet in politiko. Zdaj vidim, da se tudi na prometno varnost.«
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.