7. 6. 2016 | Družba
Kriza resnih medijev kot gojišče za prikrito oglaševanje
Neoznačen oglasni članek za Mercator. NeDelo, 24. aprila na strani 8.
© Delo
V zadnjem času je veliko govora o medijski prostituciji. A tisto najbrž edino resnično so številni mediji zamolčali. Zakaj? Digitalna revolucija in kriza resnih medijev sta namreč gojišče za prikrito oglaševanje in razprodajo kredibilnosti. O tem je v Mladini pisal Staš Zgonik. Članek so sprožile nedavne naslovnice treh največjih »resnih« slovenskih dnevnih časopisov. Da bi videli, kaj novega se je zgodilo v državi, so namesto tega na naslovnicah Dela, Dnevnika in Večera pričakala oglasna besedila za Mercator. Na vseh treh naslovnicah so bile enake fotografije in enaka promocijska besedila. In to v formatu, ki je ravno dovolj podoben, da bralca lahko zavede, in ravno toliko minimalno drugačen, da se je mogoče vsaj za silo braniti očitkov o prikritem oglaševanju. Če se je bralec dovolj potrudil, je lahko v kotu strani našel celo majhen napis, da gre za oglaševalsko vsebino. In zato naj v tem ne bi bilo nič spornega.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.