Uredništvo

 |  Družba

Kako prirediti podatek tako, da se poveča prodaja izdelka

Zavajajoče oglaševanje v televizijskem oglasu za kondome 

»Skoraj vsaka tretja ženska v Sloveniji se odloči za splav. Prekinitev spolnega odnosa ni varen način kontracepcije. Uporabite varno kontracepcijo.« Takšna je vsebina televizijskega oglasa podjetja Durex, s katerim to oglašuje kondome. Oglas je zavajajoč, če ne celo neprimeren zaradi trenutka objave, ki si ga je izbralo podjetje. V Sloveniji se zadnja leta izrazito krepi politično-civilnodružbena akcija proti splavu, ki je pri nas ustavno varovana pravica. Pred ljubljansko porodnišnico poteka molitev »za življenje« oziroma proti pravici do splava, ki jo pripravlja Zavod božji otroci. V tednu otroka je Zavod Živim v sodelovanju z rimskokatoliško cerkvijo predvajal propagandni film, ki »razširja lepoto življenja« oziroma poziva proti splavu. Civilnodružbena pobuda pod vodstvom Aleša Primca, ki že leta onemogoča razvoj človekovih pravic istospolno usmerjenih, prerašča v politično stranko, v katere programu je zapisana tudi prepoved pravice do splava … Podjetje Durex je znano po spornih, izzivalnih, šokantnih oglasih za svoje izdelke. Tudi tokratni oglas oziroma podatek v njem, da vsaka tretja ženska v Sloveniji naredi splav, je šokanten. A tak je (tudi) zato, ker ne ustreza dejanskemu stanju na področju umetnih prekinitev nosečnosti, saj je teh v Sloveniji že desetletja vse manj.

Več v članku

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.