Anže Tomić

 |  Mladina 51  |  Družba

Pregled leta: Pokémon Go še obstaja

Mobilne igre sicer ni več opaziti na vsakem koraku, a to še ne pomeni, da ni uspešna

Likom iz igre nekaj časa ni bilo mogoče ubežati

Likom iz igre nekaj časa ni bilo mogoče ubežati

Poleti je bilo težko iti na sprehod, ne da bi videli koga, ki s svojim telefonom išče pokemone. Mobilna igra Pokémon Go je bila izjemna uspešnica. Bila je prva igra, ki je dosegla množični trg in je za igranje uporabljala skorajda vse senzorje, ki so vgrajeni v pametni telefon. GPS je igri povedal, kje smo, Googlovi zemljevidi pa so igri dali resnične lokacije, tako da se je bilo treba po male pošasti odpraviti v svet.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Anže Tomić

 |  Mladina 51  |  Družba

Likom iz igre nekaj časa ni bilo mogoče ubežati

Likom iz igre nekaj časa ni bilo mogoče ubežati

Poleti je bilo težko iti na sprehod, ne da bi videli koga, ki s svojim telefonom išče pokemone. Mobilna igra Pokémon Go je bila izjemna uspešnica. Bila je prva igra, ki je dosegla množični trg in je za igranje uporabljala skorajda vse senzorje, ki so vgrajeni v pametni telefon. GPS je igri povedal, kje smo, Googlovi zemljevidi pa so igri dali resnične lokacije, tako da se je bilo treba po male pošasti odpraviti v svet.

Konec leta je začetna evforija pojenjala. Tudi iz medijev so izginili zapisi o igri in vse skupaj daje vtis, da se niso uresničile napovedi, da gre za eno večjih uspešnic vseh časov. Ta vtis je varljiv, saj je igra Pokémon Go še vedno izjemno uspešna. Do septembra so izgubili skoraj polovico aktivnih uporabnikov, a so številke v primerjavi s konkurenco še vedno izjemne. Njenih igralcev je še vedno okoli 30 milijonov. Razvijalci nenehno dodajajo nove funkcionalnosti in z uvedbo plačljivih vsebin vsak mesec naredijo 200 milijonov dolarjev prometa.

Pokémon Go je uspešna igra, ki sledi klasični krivulji vseh iger na pametnih telefonih. Začetne visoke številke uporabnikov pri vsaki igri začnejo padati. Pri uspešnicah pač padajo počasneje.

Solastnik razvijalca igre je podjetje Nintendo, ki je zamudilo mobilno revolucijo, saj se je doslej usmerjalo predvsem na trg igralnih konzol. Največji uspeh igre Pokémon Go je, da je Nintendu pokazal, da je izdaja igre na pametnih telefonih dobra ideja. 15. decembra je tako na iPhone prišel Super Mario Run, ki že kraljuje na vrhu prodajne lestvice.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.