Izak Košir

 |  Mladina 20  |  Družba

23.000 evrov za kviz

Koliko je vladni urad za komuniciranje plačal komercialnemu radiu

Vladni urad je za kviz o EU izbral Radio Aktual

Vladni urad je za kviz o EU izbral Radio Aktual
© Radioaktual.si

Če kdaj poslušate komercialne radijske postaje ali spremljate splet, ste v zadnjih dneh zasledili, da na Radiu Aktual poteka kviz o Evropski uniji, namenjen mladim od 18. do 29. leta. Nič nenavadnega, če ga ne bi pripravili v sodelovanju z vladnim uradom za komuniciranje in evropskim parlamentom. Zmagovalni par bo za nagrado prejel tridnevno potovanje v Bruselj, vsaka od 16 ekip, ki se bodo uvrstile v radijski kviz, pa bo prejela praktično nagrado. Za glavno in praktične nagrade bo poskrbel urad za komuniciranje. Tako piše na spletni strani omenjenega komercialnega radia, ki (kot pravi v predstavitvi) »brez zadržkov predvaja izbor zabavnih hitov iz Slovenije in bivše skupne domovine« oziroma – če pojasnimo po domače – vrti »balkan«.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Izak Košir

 |  Mladina 20  |  Družba

Vladni urad je za kviz o EU izbral Radio Aktual

Vladni urad je za kviz o EU izbral Radio Aktual
© Radioaktual.si

Če kdaj poslušate komercialne radijske postaje ali spremljate splet, ste v zadnjih dneh zasledili, da na Radiu Aktual poteka kviz o Evropski uniji, namenjen mladim od 18. do 29. leta. Nič nenavadnega, če ga ne bi pripravili v sodelovanju z vladnim uradom za komuniciranje in evropskim parlamentom. Zmagovalni par bo za nagrado prejel tridnevno potovanje v Bruselj, vsaka od 16 ekip, ki se bodo uvrstile v radijski kviz, pa bo prejela praktično nagrado. Za glavno in praktične nagrade bo poskrbel urad za komuniciranje. Tako piše na spletni strani omenjenega komercialnega radia, ki (kot pravi v predstavitvi) »brez zadržkov predvaja izbor zabavnih hitov iz Slovenije in bivše skupne domovine« oziroma – če pojasnimo po domače – vrti »balkan«.

Zanimiva je odločitev, da se vladni urad za komuniciranje (UKOM), katerega direktorica je Kristina Plavšak Krajnc, za sodelovanje pri kvizu denimo ni odločil za nacionalni Radio Slovenija.

V uradu so pojasnili, da so zaradi razprave o prihodnosti EU (spodbujene z gospodarsko in begunsko krizo ter brexitom), volitev v evropski parlament leta 2019 in naslednjega predsedovanja Slovenije Svetu EU v drugi polovici leta 2021 okrepili dejavnosti osveščanja širše javnosti in predvsem mladih o EU, njenih vrednotah ter konkretni dodani vrednosti, ki jo pomeni za naše življenje. Med te dejavnosti sodi tudi radijski kviz. »Povpraševanje o ceni storitve izvedbe radijskega kviza smo posredovali naslednjim radijskim postajam: Val 202, Radio 1, Radio Aktual, Radio Center, Radio City, Radio Ognjišče, Radio Veseljak, Radio Študent in Radio Antena. Nabor radijskih postaj smo pripravili glede na podatke o poslušanosti radijske postaje po radiu in preko spleta ter podatke o Facebook sledilcih. Ponudbe so posredovali Radio Aktual, Radio Center, Radio Študent in Radio Veseljak. Najugodnejša je bila ponudba Radia Aktual,« pojasnjujejo v vladnem uradu, omenjeno sodelovanje pa je davkoplačevalce stalo 23.582 evrov. 

Na spletni strani zmagovalnega Radia Aktual preberemo, da je v dveh letih poslušanost vseh njegovih frekvenc zrasla za več kot 300 odstotkov, kar naj bi bil »absolutni rekord v slovenskem radijskem prostoru«, pred Aktualom naj to ne bi uspelo ne komercialnim, ne regionalnim in ne nacionalnim radiem.

V vladnem uradu za komuniciranje so se očitno odločili, da bodo upoštevali število všečkov in število poslušalcev, ne pa tudi kakovosti radijskega programa in izvedbe.

V uradu so še dodali, da pri seznanjanju Slovencev z evropskimi zadevami že vsa leta sodelujejo s predstavništvom evropske komisije in informacijsko pisarno evropskega parlamenta. Pri konkretnem projektu radijskega kviza se je odločila sodelovati informacijska pisarna, ker so v njej presodili, da gre za »dobro priložnost za promocijo interaktivnega centra Doživi Evropo«.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.