14. 9. 2018 | Mladina 37 | Komentar
Dva tipa podjetnikov
Tudi v Sloveniji nismo odporni proti patologiji zahodnega spektakla, zdi se, da sta pri nas kultni status podjetnika prevzela Akrapovič in Boscarol
Podjetnika Akrapovič in Boscarol
© Borut Krajnc
Predlog nove davčne politike je v javnosti dvignil veliko prahu. Ne glede na razdeljeno javnost se zdi, da velika večina ljudi sledi medijem; ti namreč slovenske gospodarstvenike z visoko dodano vrednostjo predstavljajo kot podjetniške polbogove, ki nam državljanom zagotavljajo dobro plačana delovna mesta in z davčno miloščino polnijo državno malho.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.