Spletne trgovine rade pretiravajo z embalažo
Pakiranje zraka
Velika škatla za majhen USB ključek
© @plavalka
Slovenija se je večino lanskega leta ubadala z velikimi kupi odpadne embalaže, ki se je kopičila na dvoriščih komunalnih podjetij, ker je zasebne družbe za ravnanje z odpadno embalažo niso želele prevzemati. Bolj kot kadarkoli prej se uveljavlja zavedanje, da je treba količino embalaže načrtno zmanjševati. Hkrati pa naglo rast doživlja dejavnost, s katero se količina embalaže dviga v višave. To je spletna trgovina. V Evropi je že približno deset odstotkov blaga prodanega prek spleta. Do leta 2020 naj bi se po pisanju portala Euractiv delež blaga, prodanega v spletnih trgovinah, povečal na 15 odstotkov.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.