Zakaj portal slovenske vlade promovira dejavnosti Ameriške gospodarske zbornice?
Lobiranje po ameriško
AmCham na Mlad.si (desno)
© Mlad.si
Portal mlad.si, osrednja vladna komunikacijska točka za mlade, je objavil novico o programih platforme AmCham Young, ki »povezuje generacije mladih, aktivnih posameznikov, ki izstopajo iz povprečja«. Glede na mesto objave bi človek sklepal, da gre pri platformi AmCham Young za programe, ki jih izvaja slovenska država. Dejansko pa portal promovira dejavnosti Ameriške gospodarske zbornice (AmCham), ključnega lobističnega mehanizma korporacij iz ZDA.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.
Pisma bralcev
Mag. Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija
Lobiranje po ameriško
Spoštovani, v skladu s 1. odstavkom 26. člena Zakona o medijih (Ur. list RS, št. 110/2006, ZMed – UPB1, Ur. list RS št. 47/2012, ZMed-B) vam pošiljamo zahtevo za popravek navedb v članku „Lobiranje po ameriško“, ki ga je napisal Vasja Jager, in je bil objavljen v petek, 25. januarja 2019, v tedniku Mladina in na spletni strani https://www.mladina. Več
Ivo Ercegović, Ptuj
Lobiranje po ameriško
Če se ne motim, se je AmCham Slovenija že do sedaj pritoževala, češ, da Mladinini novinarji navajajo neresnične in zavajajoče trditve, s katerimi neupravičeno posegajo v ugled in njihovo dobro ime. Posebej jih bode v oči, da avtor Vasja Jager navaja, da promovirajo dejavnost Ameriške gospodarske zbornice (AmCham), ključnega lobističnega mehanizma korporacij iz ZDA. Več