Igre za moške, igrice za ženske
Danes je nov dan
Guardian poroča, da je na svetu več kot 9 milijonov ljudi, ki vsak dan igrajo Candy Crush več kot 3 in manj kot 6 ur, še 400 000 pa jih vsakodnevno igra več kot 6 ur. Ti dve skupini predstavljata približno 3,5 odstotka vseh igralcev te (predvsem) mobilne igre. Povprečen uporabnik, ki za virtualne želejčke in lizike porabi 38 minut dnevno, pa je – uporabnica.
Če stereotip narekuje, da je gejmer mlad bel moški, pa realnost dokazuje, da je spolna zastopanost v najširšem smislu gejmerske industrije tako rekoč enaka razmerju v populaciji. Zaplete pa se, ko pogledamo bolj podrobno. Ženske prevladujejo v kategoriji iger, ki jim bi bilo nemara bolj pošteno reči igrice; tiste igre, ki v zameno za užitek ne terjajo veliko truda in časa.
Ženske torej prevladujejo v tisti kategoriji iger, s katero preganjamo t. i. mikrodolgčas; drobne zaplate časa med različnimi opravki. "Prave", "resne", videoigre pa še vedno delajo in igrajo predvsem moški, vse bolj tudi za gledalske užitke, uganili ste, moških.
Agrument ustvarja Danes je nov dan.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.