Ironman – v iskanju sreče ...
Wikimedia Commons
V nedeljo je v Kopru potekal (mini) Ironman, kjer tekmovalci preplavajo, prekolesarijo in pretečejo 113 km. Še enkrat daljši je Ironman, ki je v zadnjih letih postal cvetoč posel za organizatorje in lastnika te triatlonske blagovne znamke, kot tudi za proizvajalce športne opreme.
Znamko Ironman si lasti kitajski konglomerat Wanda Group, ki je leta 2016 pravice odkupil za 650 milijonov dolarjev. Od legendarne dirke pred tridesetimi leti je Ironman postal multimilijonski posel, ki nenehno raste, zahvaljujoč iskanju samodiscipline in sreče vedno novih tekmovalcev.
Posameznik, ki želi spoznati svoje omejitve in se preizkusiti v “trpljenju – užitku” na tovrstnem dogodku, potrebuje vsaj šest mesecev zagnanega treninga ter stroge diete. Letno pa za opremo, treninge, prijavnine in ostalo potrebno za nastope porabi več kot 10 000 evrov.
Verjetno je odveč poudarjati, da je Ironman predvsem konjiček “uspešnih” poslovnih moških v zrelih tridesetih. Z denarjem in trudom si tako “kupijo” – srečo.
Agrument ustvarja Danes je nov dan.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.