Umazani Kitajci in njihove srednjeveške tržnice
Rex Sorgatz / flickr
Paul McCartney je kritično javnost v radijskem intervjuju razburil z izjavo, da upa, "da kitajska vlada pove svojim državljanom, da je jesti netopirje malo srednjeveško in da naj se takšne tržnice zaprejo".
T.i. "wet markets" niso nič drugega kot tržnice za prodajo mesa, kjer zaradi nezmožnosti hlajenja živali pogosto ohranjajo žive, da je meso ob nakupu sveže. Beatlu ne bi škodilo vsaj malo kulturnega relativizma: podobne tržnice obstajajo po celem svetu. Nenazadnje tudi na Zahodu jastoge radi kažemo žive na ledu.
Misel, da morajo Kitajci zapreti svoje "srednjeveške tržnice s katastrofalno higieno", je torej precej rasistična, povezava s Covid-19 pa za zdaj nedokazana. To pa ni vse: boomer z vsaj 100 milijoni pod palcem je izrazito privilegiran, zato ni čudno, da ni pomislil, da mnoge skupnosti (pa ne le v Aziji) prodajajo divje meso zato, ker drugače ne morejo preživeti.
Da – živalsko industrijo bo treba ustaviti povsod, ne le na Kitajskem. A ne pozabimo, da za mnoge meso ni izbira!
Agrument ustvarja Danes je nov dan.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.