6. 8. 2021 | Mladina 31 | Družba
Ribji piar
Ribe iz bližine so bolj sveže
Družbi Pristop se obeta nova kampanja. Konec julija je kmetijsko ministrstvo pod Jožetom Podgorškom ugotovilo, da je najustreznejša za nov polmilijonski trženjski posel (458.492 evrov brez DDV), povezan s promocijo lokalnih rib za hrano.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
6. 8. 2021 | Mladina 31 | Družba
Družbi Pristop se obeta nova kampanja. Konec julija je kmetijsko ministrstvo pod Jožetom Podgorškom ugotovilo, da je najustreznejša za nov polmilijonski trženjski posel (458.492 evrov brez DDV), povezan s promocijo lokalnih rib za hrano.
Za posel, ki je nadgradnja pred leti izpeljane kampanje Rad jem ribe, so se potegovali še Agencija 101, Futura DDB in MMS marketinško komuniciranje. Večina omenjenega denarja, skoraj 328 tisoč evrov, bo namenjena za zakup medijskega prostora, pri čemer bodo tiskani mediji dobili zgolj dobrih 19 tisoč evrov.
Večina denarja bo spet pristala pri televizijah in spletnih portalih, torej v »medijskih kanalih«, ki jih imata v lasti tudi kroga okoli vladnih strank SDS in NSi. Pristop bo za svoje dejavnosti dobil okoli 130 tisočakov, za kar bo moral med drugim izdelati dvoletno trženjsko strategijo z medijskim načrtom ter snovati različna medijska in komunikacijska sporočila za različne kanale in potiske izdelkov. V dokumentaciji beremo, da so ciljna skupina kampanje ženske in moški, stari od 40 do 60 let, in da želijo s kampanjo prispevati k vzpostavitvi kratkih verig od ponudnika do lokalnega potrošnika. »Podatki kažejo, da Slovenci pojemo premalo rib v primerjavi z evropskim povprečjem. Ribe so večinoma uvožene, medtem ko slovenski ribiči svoj ulov v večji meri prodajo na borzi v Italiji, zato je morskih rib in morskih sadežev na slovenskem trgu relativno malo,« navaja dokumentacija. Med gesli oziroma obljubami kampanje so tako naštete denimo »Ribe in morski sadeži so zdrav del uravnotežene prehrane človeka« in »Ribe iz bližine so bolj sveže«. V kampanji naj bi se uporabljalo več promocijskega gradiva, med drugim rokovnik, ki mora imeti na platnici potiskano (vgravirano) »silhueto lokalne ribe«.
Podatki baze Erar kažejo, da družba Pristop od nastopa sedanje vlade več posluje z državo kot v prejšnjih obdobjih, izstopajo zlasti nekateri posli z ministrstvi. Od marca lani do konca julija letos je Pristop prejel 1,05 milijona evrov od obrambnega minisrstva, 213 tisoč evrov od ministrstva za delo, 181 tisoč evrov od kmetijskega ministrstva in 71 tisoč evrov od ministrstva za gospodarstvo.
Pristop je zdaj v večinski lasti podjetja Imo Invest, ki je v lasti »pristopovcev« Primoža Pusarja, Aleša Razpeta, Sama Dimitrievskega, Ule Spindler in Aljoše Bagole.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.