Radio City v roke Madžarov?
Madžarski vpliv na Prekmurje in Štajersko je vse večji
Najbolj znana blagovna znamka Radia City je humoristična oddaja Reporter Milan. V njej poleg alkoholnih tematik najpogosteje nastopa štajerski lik mesarja
Radio City je od ustanovitve leta 1993 zrasel v enega od simbolov Maribora in zgornje Štajerske, tudi njegovo vodstvo se rado pohvali, da je »že dolgo vrsto let daleč najbolj poslušan radijski program v severovzhodni Sloveniji«. Veliko poslušanost ima po podatkih Mediane zlasti med starejšimi. Ob tem je njegovo poslovanje stabilno, na leto zabeleži okoli milijon evrov prihodkov in ustvarja dobiček, izjema je bilo le prvo koronsko leto 2020, ko je imel prvič izgubo. Zaradi vseh teh dejavnikov – tradicije, vpliva in poslovne trdnosti – je Radio City zanimiv tudi za potencialne kupce.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.
Pisma bralcev
Vasja Jager, Mladina
Popravek
Prejšnji teden smo v članku „Radio City v roke Madžarov?“ zapisali, da je največji mariborski radio pred prodajo madžarskim kupcem, kar nam je potrdilo več neuradnih virov, tudi sedanji lastnik radia Mišo Hölbl. Ob tem smo zapisali, da naj bi kupec prihajal iz kroga medijskih podjetij, naklonjenih madžarskemu premierju Viktorju Orbánu, in da naj bi po naših informacijah šlo za podjetje TV2, ki v Sloveniji deluje... Več