Grega Repovž

 |  Mladina 13  |  Politika

Kdo bo torej zmagal?

Javnomnenjske raziskave ne ustvarjajo javnega mnenja niti ne določajo zmagovalcev. Brez dvoma pa vplivajo na izid volitev, saj se njihovim meritvam prilagajajo politične stranke in tudi volivci – a tako je tudi prav. Volivci imajo namreč pravico, da ravnajo taktično in so opremljeni z informacijami

Robert Golob in Aleš Hojs po soočenju na POP TV / F

Robert Golob in Aleš Hojs po soočenju na POP TV / F
© Borut Krajnc

Kaj dela SDS na področju medijev? Ustvarja množico portalov, televizijskih kanalov, tiskanih medijev, ki so videti kot mediji, zvenijo kot mediji in se predstavljajo kot mediji. Pa so mediji? Niso. So del propagandnega aparata, v njih ne delajo novinarji, ampak propagandni vojščaki stranke. Enako zadnja leta počne Nova Slovenija, tak primer je njen časopis Domovina. Pač, želijo si imeti medije, čeprav je to skregano z vlogo in poslanstvom medijev in politike. S to mimikrijo poskušajo predvsem zmanjšati moč pravih medijev, hkrati pa mislijo, da bodo s tem usmerjali javno mnenje. A enako že leta počnejo na področju javnomnenjskih raziskav. Na eni strani napadajo javnomnenjske agencije, jih poskušajo diskreditirati – Ninamedio na primer že vsaj 20 let –, na drugi strani pa poskušajo vnašati zmedo na to področje tako, da ustanavljajo »svoje« agencije. Takšna je na primer agencija Parsifal, ki jo vodi dolgoletni podpornik stranke SDS Borut Rončević – človek, ki mu je ta vlada pravkar »v zahvalo« ustanovila raziskovalni inštitut ter mu namenila več kot pet milijonov evrov, čeprav za ustanovitvijo ni nobenih resnih vsebinskih razmislekov.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.

Pisma bralcev

  • Danica Hren, Hajdina

    Kdo bo torej zmagal?

    Pod vplivom vojnih grozot, ki se zadnje čase dogajajo tudi v evropskem prostoru, ob letošnjih voylitvah najprej pomislim na to, kako zelo je pomembno, da ljudje lahko živijo v miru. Pomembno je, da na volitvah izberemo miroljubne, neavtokratske ljudi, ki ne bodo netili sovraštva, ne bodo sprejemali odločitev v podporo samodržcem, odločitev za finančne koristi lobijev, temveč bodo sprejemali odločitve za skupno... Več