22. 8. 2022 | Družba
Zavajanje Aleša Primca
Ni dokazov, da učenje o LGBTQ+ vpliva na spolno usmerjenost
Aleš Primc, borec za »prave družine«
© arhiv Mladine
Zgolj dejstvo, da otroci v šoli spoznavajo svet, v katerem živijo in katerega del so tudi osebe LGBTQ+, ne pomeni, da bodo razvili istospolno usmerjenost, je pojasnil profesor Roman Kuhar z ljubljanske filozofske fakultete.
Nekdanji vodja sektorja za demografijo na istoimenskem vladnem uradu in predsednik neparlamentarne stranke Glas za otroke in družine Aleš Primc je v intervjuju, ki ga je objavil portal tednika Demokracija, dejal, da zelo veliko, »po nekaterih podatkih celo 40 odstotkov otrok« zaradi učenja o LGBT-vsebinah v šoli razvije spolno usmerjenost oziroma identiteto LGBT.
V izjavi za Demokracijo se je Primc sicer skliceval na prispevek ameriškega portala Newsweek, ki je poročal, da se 30 odstotkov Američanov, rojenih med letoma 1984 in 2002, identificira kot LGBTQ+, med Američani, starimi od 18 do 24 let, pa je takih 39 odstotkov.
Primc je trdil, da otroci spolno usmerjenost oziroma identiteto LGBTQ+ razvijejo zaradi učenja o LGBTQ-vsebinah v šoli, toda raziskava, s katero je izjavo utemeljil, te povezave ni ne ugotovila ne omenila.
Primc je trdil, da otroci spolno usmerjenost oziroma identiteto LGBTQ+ razvijejo zaradi učenja o LGBTQ-vsebinah v šoli, toda raziskava, s katero je izjavo utemeljil, te povezave ni ne ugotovila ne omenila.
O tem, ali poučevanje otrok o vprašanjih LGBTQ+ vpliva na oblikovanje njihove spolne usmerjenosti, lahko preberete v prispevku neprofitnega medija Oštro.si.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.