4. 8. 2023 | Mladina 31 | Družba
Kar navadite se na gnečo
Slovenija v prometni strategiji še vedno stavi na ceste, javni promet pa zapostavlja
Gradec v Avstriji ima skoraj enako število prebivalstva kot Ljubljana. Javni potniški promet v Gradcu prepelje dnevno 300.000 potnikov, v Ljubljani pa 200.000. (na fotografiji tramvaj v Gradcu)
Zaradi gneče na slovenskih cestah, sploh na ljubljanski obvoznici, se ministrstvo za infrastrukturo in Družba za avtoceste Republike Slovenije (Dars) pripravljata na gradnjo novih cest in širjenje starih, razvoj javnega prometa pa je še vedno zapostavljen. In to čeprav širitev cest na dolgi rok ne zmanjša gneče na cestah, prej velja nasprotno.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.
Pisma bralcev
Jože Piano, Ljubljana
Kar navadite se na gnečo
Izjave nekaterih, da bo širjenje avtocestnega obroča Ljubljana in razširitev povezave do Vrhnike in Domžal povečala pretočnost prometa, so zavajanje. Več