Se to res dogaja?
Po več desetletjih zapostavljanja razvoja slovenskih železnic bi morali biti začetka gradnje nove železniške in avtobusne postaje v Ljubljani veseli. A dejansko je pred nami eden najspornejših projektov v sodobni Sloveniji.
Predvidena nova avtobusna postaja v Ljubljani arhitekturnega biroja Bevk Perović arhitekti
Zadnje dni nas država in občina Ljubljana obveščata o napredovanju projektov, javnih in zasebnih investicij, ki so predvidene na širšem območju glavne ljubljanske železniške in avtobusne postaje. Po več desetletjih zapostavljanja razvoja slovenskih železnic bi morali biti začetka sprememb veseli, celo navdušeni nad njimi. A dejstvo je, da smo spet priča neusklajenim in preuranjenim posegom, ki prehitevajo vrstni red in bodo zakoličili strateške odločitve glede dolgoročne rešitve ljubljanskega železniškega vozlišča.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.