Žoge in bombe / Letos je imel oglas med Super Bowlom tudi Izrael
V času, ko je bilo 123 milijonov Američanov prikovanih pred televizijske zaslone, na katerih so lahko gledali izraelska propagandna sporočila, je izraelska vojska izpeljala bombni napad na mesto Rafa
Super Bowl, finalna tekma lige ameriškega nogometa NFL, je za Američane pomembna prireditev, vsako leto si jo povprečno ogleda kakih 100 milijonov Američanov oziroma vsak tretji. To leto jih je bilo še več, 123 milijonov, najbrž zato, ker je Travis Kelce, član moštva Chiefs, v zvezi s trenutno najbolj priljubljeno pevko na svetu Taylor Swift. Ena izmed značilnosti Super Bowla so oglasi, ki se predvajajo med tekmo. Podjetja dragi oglasni čas – letos je 30 sekund stalo 7 milijonov dolarjev – izrabijo za čim zabavnejše oglase, o katerih se v naslednjih tednih veliko govori, kdaj pa oglasni čas zakupijo tudi različne interesne skupine.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.