22. 3. 2024 | Mladina 12 | Politika
Kanaliziranja k SDS in Logarju
Povzemamo "komunikacijsko strategijo" državnega sveta, ki jo je za 10.500 evrov napisal dolgoletni vodilni član SDS Miro Petek, posel pa je dobilo tudi podjetje za odnose z javnostmi Mitje Čandra
Miro Petek se rokuje z Alešem Štegrom (programski direktor Beletrine) na lanskem sprejemu Beletrine (v ozadju Mitja Čander, direktor Beletrine z ženo Majo Čander, kreativno direktorico Kreativne baze
© Mediaspeed
Državni svet je (v teoriji) organ, iz katerega bi morali prihajati glasovi socialnih, gospodarskih, poklicnih in lokalnih interesov, ti glasovi interesnih skupin pa naj bi zlasti pri sprejemanju zakonodaje »popravljali« prevelik vpliv političnih strank, ki sedijo v državnem zboru. A v praksi je drugače; 40-članski državni svet, za katerega bo šlo letos 3,2 milijona evrov javnega denarja, nekatere politične opcije zlorabljajo le kot dodaten politično-ideološki oder oziroma celo kot priložnostni bankomat. Nedavno je recimo posel priprave strategija komuniciranja in odnosov z javnostmi državnega sveta dobil Miro Petek. Slednji je nekdanji odgovorni urednik strankarskega portala Nova24TV, prvi teden zadnje Janševe vlade leta 2020 je vodil tudi urad vlade za komuniciranje, bil pa je tudi njen poslanec. Za strategijo, ki jo povzemamo v nadaljevanju, je Petek od državnega sveta dobil 10.500 evrov ali sedem povprečnih lanskih mesečnih neto plač v državi.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.