15. 7. 2011 | Mladina 28 | Družba
Všečni in nevšečni logotipi
Zakaj na javnih razpisih soodločajo strokovnjaki, če je izbira na koncu prepuščena laikom?
Izbrana in zmagovalna zamisel
© Arhiv Mladine
Pred dvema tednoma so v središču gorenjske prestolnice pompozno odprli nove prostore Mestne knjižnice Kranj. Dogodek je bil težko pričakovan, a pred slavjem so se določene zadeve zapletle. Prvi zaplet je bil povezan z razpravo o dodatnih sredstvih za prenovo, drugi pa z izbiro nove celostne grafične podobe knjižnice. O slednji smo na teh straneh že poročali. Strokovna komisija pod vodstvom oblikovalca Boštjana Botasa Kende je med 65 vlogami, ki so prispele na javni razpis za izdelavo novega logotipa, slikovnega znaka, črkovnega gradiva, dopisnega papirja, pisemskih ovojnic in članskih izkaznic, največ točk dodelila predlogu Davida Kladnika in Jake Neona iz oblikovalskega studia Pop-up. A knjižnica je njun predlog zavrnila.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.