4. 9. 2008 | Mladina 36
Zavajajoča večina
Koliko prebivalcev Slovenije je v resnici naklonjenih novi znamki I feel Slovenia?
Urad vlade za komuniciranje je pred dnevi s ponosom objavil analizo odzivov prebivalcev Slovenije na anketo o novi promocijski znamki I feel Slovenia. Po besedah direktorja urada Anžeta Logarja je bilo kar 65 odstotkov prejetih mnenj pozitivnih oziroma naklonjenih novi znamki, 16 odstotkov odzivov je bilo negativnih, 19 odstotkov pa se jih o znamki ni izrecno opredelilo. »Tisti, ki so z znamko zadovoljni, menijo, da ta izboljšuje prepoznavnost Slovenije v svetu. Je preprosta, jedrnata, izraža nacionalno zavest in daje občutek gostoljubne države. Všeč jim je tudi barva znamke, saj poudarja naravo in čisto okolje,« je pojasnil Logar. Kdor se s podatki ankete ni ukvarjal podrobneje, je dobil vtis, da je večina prebivalcev Slovenije nad novo znamko države navdušena. Ta vtis pod vprašaj postavlja več dejstev. Zloženka, ki jo je urad vlade za komuniciranje v začetku julija letos razposlal vsem gospodinjstvom v državi, je bila natisnjena v 727.000 izvodih. Na zloženko je sicer res prispelo 12.081 odgovorov, toda od tega je 5116 oseb odgovorilo zgolj na nagradno vprašanje "Katera barva tvori jedro znamke Slovenije?", 1885 oseb je navedlo predloge za uveljavitev nove znamke, medtem ko je mnenje o znamki izrazilo le 4780 oseb, pa še od teh je pozitivno mnenje izrazilo samo 3103 oseb. Skratka, od 727.000 razposlanih izvodov zloženke je urad dobil vrnjenih le 3103 pozitivnih mnenj ali manj kot pol odstotka! Na podlagi omenjene ankete torej nikakor ni mogoče sklepati, da je večina prebivalcev Slovenije naklonjena novi znamki. Prej nasprotno. Glede na to, da se dobrih 98 odstotkov gospodinjstev na zloženko urada sploh ni odzvalo, bi lahko sklepali, da se večini prebivalcev Slovenije nova znamka ne zdi vredna niti resne kritike.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.