Top flop: Nezadovoljni potrošniki
Evropska komisija v drugem letnem poročilu o kazalnikih napredka na potrošniških trgih v EU ugotavlja, da imajo potrošniki (med 20 kategorijami storitev in dobrin) največ težav na področjih, ki so za ljudi najpomembnejša - z energijo, bančništvom in prevozom. S storitvami naj bi imeli neprestano več težav kot na tradicionalnih trgih blaga. Raziskava je med drugim pokazala, da sta s svojim dobaviteljem energije zadovoljni manj kot dve tretjini potrošnikov (predvsem na račun zviševanja cen), vendar pa je v tem sektorju najmanj verjetno, da bodo zamenjali dobavitelja. Trg, na katerem je prehajanje potrošnikov od enega ponudnika k drugim najpogostejše, je trg avtomobilskih zavarovanj, sledita pa mu internet in mobilna telefonija.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.