Staš Zgonik

 |  Mladina 5  |  Ekonomija

Top flop: Nezadovoljni potrošniki

Evropska komisija v drugem letnem poročilu o kazalnikih napredka na potrošniških trgih v EU ugotavlja, da imajo potrošniki (med 20 kategorijami storitev in dobrin) največ težav na področjih, ki so za ljudi najpomembnejša - z energijo, bančništvom in prevozom. S storitvami naj bi imeli neprestano več težav kot na tradicionalnih trgih blaga. Raziskava je med drugim pokazala, da sta s svojim dobaviteljem energije zadovoljni manj kot dve tretjini potrošnikov (predvsem na račun zviševanja cen), vendar pa je v tem sektorju najmanj verjetno, da bodo zamenjali dobavitelja. Trg, na katerem je prehajanje potrošnikov od enega ponudnika k drugim najpogostejše, je trg avtomobilskih zavarovanj, sledita pa mu internet in mobilna telefonija.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Staš Zgonik

 |  Mladina 5  |  Ekonomija

Evropska komisija v drugem letnem poročilu o kazalnikih napredka na potrošniških trgih v EU ugotavlja, da imajo potrošniki (med 20 kategorijami storitev in dobrin) največ težav na področjih, ki so za ljudi najpomembnejša - z energijo, bančništvom in prevozom. S storitvami naj bi imeli neprestano več težav kot na tradicionalnih trgih blaga. Raziskava je med drugim pokazala, da sta s svojim dobaviteljem energije zadovoljni manj kot dve tretjini potrošnikov (predvsem na račun zviševanja cen), vendar pa je v tem sektorju najmanj verjetno, da bodo zamenjali dobavitelja. Trg, na katerem je prehajanje potrošnikov od enega ponudnika k drugim najpogostejše, je trg avtomobilskih zavarovanj, sledita pa mu internet in mobilna telefonija.


Storitve in dobrine, s katerimi so državljani EU najbolj in najmanj zadovoljni - po deležu zadovoljnih (v %)

TOP5
Nova motorna vozila 79,9
Brezalkoholne pijače 77,8
Električni gospodinjski aparati 77,1
Meso 76
Oprema za prosti čas 75,8

FLOP5

Medkrajevni javni promet 44,5
Mestni javni promet 45,6
Fiksna telefonija 52
Poštne storitve 52,9
Oskrba z elektriko 57,6

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.