Urbani prostori
Izbor oblikovno najboljših trgovin in javnih prostorov v Ljubljani
Vodilne svetovne blagovne znamke čedalje pogosteje uporabljajo arhitekturo kot osrednji del širše marketinške strategije. Zavedajo se, da arhitektura nima moči le kot objekt, temveč ima moč tudi za ustvarjanje prostorov, ki spodbujajo spomine, odkrivanje in želje. S tem lahko arhitektura posredno vpliva na ekonomski razvoj in tehnološki napredek posamezne blagovne znamke, navsezadnje pa tudi na socialne spremembe. Prav zato je danes glede na težke razmere, v katerih so se znašla podjetja, toliko pomembneje, da se s premišljeno celostno podobo prebijejo iz sivine povprečja in tako postanejo prepoznavnejša in mamljivejša. V Sloveniji je izbor arhitekturno dobro zasnovanih trgovin in javnih prostorov v povezavi z blagovno znamko zelo skromen, a vendarle je nekaj svetlih izjem, ki vam jih predstavljamo na naslednjih straneh.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.