9. 9. 2010 | Mladina 36
»Barack Obama je zgolj marketinški trik«
Jello Biafra, večni upornik, ki je uporništvo prenesel v glasbo
Jello Biafra ob svojem prvem obisku Slovenije letos na Šklabfestu v Trbovljah 3. julija. V sredo pa je s svojim novim bendom The Guantanamo School of Medicine nastopil še v ljubljanskem Kinu Šiška.
© Miha Fras
Jello Biafra, idejni vodja in pevec nekdanjega legendarnega pankerskega benda Dead Kennedys iz San Francisca, trenutno nastopa po Evropi s svojo novo glasbeno skupino The Guantanamo School of Medicine; slovenskemu občinstvu so to sredo predstavili svoj prvi in doslej edini album Audacity of Hype. Urbani slovar besedo ''hype'' prevaja kot »premeteno marketinško potezo pri trženju nekega produkta, ki naj bi ga vsi morali imeti«. Tu gre jasno za repliko na slogan, s katerim je v predvolilni kampanji nastopal aktualni predsednik Barack Obama, in sicer Audacity of Hope, Pogum za upanje. Biafra tudi z najnovejšo zasedbo ostaja zvest hardocore punk glasbi ter brezkompromisnim uporniškim in družbenokritičnim sporočilom, ki odsevajo svinčeno težo sedanjega časa. Kot ugotavlja Biafra, se Amerika pod Obamo ni spremenila na bolje in »fašistična, korporacijska mašinerija« koraka naprej, novim zmagam naproti. Njihove zmage pa so vedno naš poraz, opozarja.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.