9. 9. 2010 | Mladina 36 | Družba
Bodoča internetna milijonarja
Andraž Tori in Boštjan Špetič, tehnični in poslovni direktor podjetja Zemanta
© Borut Krajnc
Pred tremi leti sta takrat 26-letni Andraž Tori in 25-letni Boštjan Špetič ustanovila podjetje Zemanta. Prva stranka je bila RTV Slovenija, za katero sta izdelala storitev Odprti kop, ki omogoča jezikovno iskanje zanimivih izjav v videoarhivih oddaj in njihovo enostavno citiranje na blogih. A sta kmalu ugotovila, da je potencial tehnologije, ki jo ponujata, bistveno večji, predvsem pa bistveno preširok za slovenski trg. Začela sta se ozirati za tujimi investitorji in v razmeroma kratkem času jima je uspelo nabrati za več kot milijon evrov sredstev, ki so jih v zameno za deleže v podjetju prispevali skladi tveganega kapitala. In nista se več ozirala nazaj. Po dobrih dveh letih od finančne injekcije je podjetje Zemanta s svojim istoimenskim izdelkom med blogerji že dodobra razširjeno in uveljavljeno. Naslednji korak je ustvarjanje dobička.
Kaj ponuja Zemanta? Pripomoček za bloganje. Avtor bloga napiše besedilo, ki ga želi objaviti, Zemanta mu na podlagi zapisanega predlaga vsebine, ki bi njegov zapis obogatile, na primer slike, zanimive povezave na podobne članke, dodatne podatke, avtor pa se nato sam odloči, kaj od predlaganega bo tudi dejansko uporabil.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.