28. 8. 2011 | Mladina 34 | Ekonomija
Več bo treba prodati zunaj EU
Na hitro rastočih trgih (BRIC) je Slovenija v zadnjem desetletju povečevala zlasti delež svojega izvoza v Rusijo
Riko hiše, izvozni artikel v Rusiji
© Miran Kambič
Kakšne alternative imajo slovenska podjetja, ki so odvisna od izvoza svojih proizvodov v Nemčijo in države z evrom, kjer se gospodarska rast upočasnjuje, je vse bolj aktualno vprašanje, kajti slovensko gospodarstvo temelji na izvozu. Pa tudi, katere izdelke, ki jih zdaj Slovenija pretežno uvaža, bi spet lahko začela proizvajati sama.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.