10. 10. 2000 | Mladina 41
Kdo in kje izloča
Vodnik po štajerski WC-jih
Že skoraj dve leti nas v toaletnih prostorih ljubljanskih gostinskih lokalov spremljajo oglasni panoji, ki jih je tjakaj postavil WC-net. Oglaševanje je očitno zelo uspešno, saj so nas pisoarji prepričevali med drugim tudi, da je sreča v naših rokah. Za tovrstno oglaševanje so se začele zanimati večje oglaševalske agencije, zamisel pa je s štajerskega konca. Tako nam je v roke prišlo propagando gradivo Secret mreže, ki po štajerskih WC-jih nastavlja tovrstne oglasne panoje. Akcije so se lotili zelo resno, saj so popisali populacijo v vseh za to dejavnost zanimivih lokalih. Skrbno delo bi morda lahko izšlo kot vodnik po štajerskih lokalih, tako da bi morebitni gostje iz drugih delov države, pa tudi tujci vedeli, v kakšen gostinski lokal vstopajo.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?