Gregor Cerar

 |  Mladina 21

Bombardiranje z informacijami

Po odpadni elektronski pošti še odpadni SMS-i?

Pred časom je neko slovensko podjetje oglaševalo, da je pripravljeno naročnikom v zameno za osebne podatke in pripravljenost za bombardiranje z oglasi v SMS-sporočilih celo plačevati takšno početje. S piramidnim novačenjem novih članov pa še dodatni zaslužek.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Gregor Cerar

 |  Mladina 21

Pred časom je neko slovensko podjetje oglaševalo, da je pripravljeno naročnikom v zameno za osebne podatke in pripravljenost za bombardiranje z oglasi v SMS-sporočilih celo plačevati takšno početje. S piramidnim novačenjem novih članov pa še dodatni zaslužek.

V svetu je vse polno novih servisov, ki naj bi uporabnikom s pomočjo SMS-sporočil pomagali pri vsakodnevnih težavah ali pri iskanju najugodnejše priložnosti. V Veliki Britaniji je pred časom izbruhnil pravi naval na trgovine, ki so s pomočjo nekega servisa z SMS-i opozarjale na razprodaje. V Sloveniji tovrstne potrošniške evforije ne gre pričakovati, nekatera slovenska podjetja pa so nedavno prejela ponudbo nekega novega informacijskega servisa Infopanj, ki naj bi za nekaj drobiža (911 tolarjev za paket Matica in 2911 tolarjev za paket Panj) ponujal brezplačne informacije o ponudnikih blaga in storitev 24 ur dnevno in posredoval podatke o ponudbi naročnika tudi drugim naročnikom.

Konverzacija naj bi potekala glasovno, prek elektronske pošte in SMS-sporočil. Prav slednja postajajo zaradi okornega WAP-a spet aktualna. Toda na drugi strani se lahko spomnimo samo na količine odpadne elektronske pošte z raznoliko ponudbo. Reklamna SMS-sporočila so na drugi strani lahko še veliko bolj nadležna.