17. 3. 2004 | Mladina 11
Zakon proti knjižnicam
Knjižnice kot vsiljiva reklama
V preteklosti so lahko knjižnice in podobne ustanove prek pisnih obvestil na dom lahko obveščale svoje stranke o kulturnih prireditvah, ki se odvijajo v njihovih prostorih. Običajno je šlo za kakšne razstave slik oziroma literarne večere in podobno. Po novih pravilih zakona o varstvu osebnih podatkov pa knjižnice ne smejo več obveščati kulture željnih strank o dogodkih, razen v primeru, ko ljubitelji umetnosti v to izrecno pisno privolijo. Zakon, ki naj bi ščitil navadnega državljana pred nezaželenimi sporočili, je torej dosegel le to, da ni več mogoče prejemati obvestil o kulturnih dogodkih, številne reklame pa še vedno nemoteno potujejo do poštnih nabiralnikov, saj niso osebno naslovljene na nikogar.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?