9. 4. 2006 | Mladina 14
Boleč urgenten obisk
Bolezen ob napačnem času
V ljubljanskem Kliničnem centru je vse več nezadovoljnih pacientov, kar potrjuje število pritožb v zadnjih dveh letih. V letu 2004 so prejeli 209 pritožb, leto pozneje pa se je število podvojilo, bilo jih je kar 448. Eno izmed letošnjih pritožb nam je poslala pacientka, ki je doživela šokanten sprejem v urgentnem bloku Kliničnega centra. 14. februarja okoli 23. ure je pacientka telefonirala v splošno ambulanto urgence zaradi težav v predelu splovila in mehurja. Svetovali so ji, naj obišče dežurno ginekološko ambulanto. Okoli polnoči je prispela na urgenco, kjer so jo napotili pred ambulanto, kjer je kot edini pacient deset minut čakala na sprejem.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?