9. 4. 2006 | Mladina 14
Programsko-poslovno svetovanje
Je bilo davčno svetovanje oglas ali RTV-jev program?
Oglas v Dnevniku
Na TV Slovenija smo lahko do prejšnjega petka spremljali oglase, v katerih nam je napovedovalka Maja Šumej pojasnjevala, kako izpolniti obrazce za dohodnino. Vprašanje je sicer, koliko gledalcev si je lahko sploh pomagalo z lepo prebrano birokratsko latovščino. Naši bralci pa so nas opozorili, da jim iz spotov ni bilo jasno, kdo je nosilec oglaševane storitve. Pa tudi davčni oglasi se niso pojavili znotraj oglaševalskega bloka, ki je od ostalega programa v skladu z zakonodajo ločen s špico "oglasi". Špica je bila namreč predvajana pred temi spoti in takoj po njih, hip zatem pa se je na ekranu pojavil tudi kratek napis, nekakšno nadaljevanje dohodninskega oglasa, v katerem je Telekom Slovenije sporočil, da je dodatna pomoč na voljo na posebni številki 090 za 336 SIT na minuto.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?