Penis ali tujka

Ugodno v luliju

Lulijsko znižanje

Lulijsko znižanje
© Arhiv Mladine

Ob mnogih akcijah, razprodajah in drugih ugodnostih, ki jih raznovrstni nakupovalni centri obljubljajo svojim potrošnikom, je Eurospin v zadnjem času prekosil svoje konkurente in svojim kupcem ponudil ugodne cene tudi v mesecu luliju. Ali natančneje, tiskani oglas v Slovenskih novicah Eurospina se je glasil: "Ponudba od 6. do 15. lulija." Direktor komercialnega in tehničnega področja Eurospin Eka, d. o. o., Matjaž Komar nastalo zmedo pojasnjuje z naslednjimi besedami: "Ta oglas s takšno napako se je pojavil le v Slovenskih novicah, tako da nimamo možnosti umakniti oglasa, saj se je pojavil le enkrat. Take stvari se žal kdaj pa kdaj dogodijo, in ko to opazimo, je že prepozno za intervencijo. O tem smo že obvestili agencijo, ki nam te oglase pripravlja, tako da bomo naredili vse, da se take napake ne bodo več ponovile."

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Lulijsko znižanje

Lulijsko znižanje
© Arhiv Mladine

Ob mnogih akcijah, razprodajah in drugih ugodnostih, ki jih raznovrstni nakupovalni centri obljubljajo svojim potrošnikom, je Eurospin v zadnjem času prekosil svoje konkurente in svojim kupcem ponudil ugodne cene tudi v mesecu luliju. Ali natančneje, tiskani oglas v Slovenskih novicah Eurospina se je glasil: "Ponudba od 6. do 15. lulija." Direktor komercialnega in tehničnega področja Eurospin Eka, d. o. o., Matjaž Komar nastalo zmedo pojasnjuje z naslednjimi besedami: "Ta oglas s takšno napako se je pojavil le v Slovenskih novicah, tako da nimamo možnosti umakniti oglasa, saj se je pojavil le enkrat. Take stvari se žal kdaj pa kdaj dogodijo, in ko to opazimo, je že prepozno za intervencijo. O tem smo že obvestili agencijo, ki nam te oglase pripravlja, tako da bomo naredili vse, da se take napake ne bodo več ponovile."

Sicer nam od Komarja ni uspelo izvedeti, katera agencija je omenjeni oglas pripravila. Uvedba meseca lulija pa spominja na luglio, italijansko različico meseca julija. Slednje pa verjetno ni naključje glede na to, da prav v istem oglasu poudarjajo, da je Eurospin največja italijanska veriga diskontov.