29. 9. 2006 | Mladina 39
Predvolilni shod kot oglas
Plačevanje programa na lokalni televiziji
Bližajo se lokalne volitve in stranke, ki hočejo zmagati, se bodo morale potruditi tudi na področju oglaševanja. Za pravo oglaševanje pa je potreben denar, saj tudi najbolj obskurne televizije ali radii zahtevajo plačilo za objave na svojih frekvencah. Pred časom sta se v situaciji, ki se bo zdaj ponovila po vseh slovenskih občinah, znašla kandidata za župana v Veliki Polani: SDS-ov Štefan Prša in neodvisni kandidat s podporo NSi-ja in Desusa, Damijan Jaklin. V tej občini so morali v začetku leta na nadomestne volitve, saj je prejšnji župan Andrej Lebar hudo zbolel. Kot smo že rekli, sta se kandidata lotila tudi oglaševanja.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?