3. 1. 2007 | Mladina 52
Zavajanje potrošnikov
Spar je obljubljal znižanje cen, zdaj pa odgovornost za podražitve prelaga na dobavitelje
Pravo oglaševanje?
© Arhiv Mladine
V zadnjih dneh je zelo odmevala "črna lista" izdelkov, ki so se tik pred uvedbo evra najbolj podražili. Lista, ki jo je objavila Zveza potrošnikov Slovenije, je razkrila, da se je za najvišje podražitve odločila Pošta Slovenije, ki je storitev odprave pošiljke na novi naslov med februarjem in novembrom podražila za kar 164 odstotkov. Ob tem ne smemo pozabiti, da je Pošta Slovenije državno podjetje in da je povrh vsega še monopolist na področju poštnih storitev. Na seznamu izdelkov, ki so se najbolj podražili, pa je absolutni zmagovalec zmrznjeni krompirček Ledo, ki ga ponuja trgovina Spar, saj se je ta podražil za kar 54 odstotkov. Spar se sicer na črni listi ni znašel le zaradi krompirčka, ampak tudi zaradi podražitev številnih drugih izdelkov, kar je še posebej zanimivo, saj je prav to podjetje z obsežno oglaševalsko akcijo obljubljalo, da se cene izdelkov pred uvedbo evra pri njih zagotovo ne bodo zvišale. Še več, obljubljali so, da naj bi se njihove cene celo znižale. Zveza potrošnikov Slovenije je zdaj dokazala, da je avstrijski trgovec obljubljal neresnice.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?