7. 8. 2007 | Mladina 31
Kako so ljubljanski občinarji pretentali ekologe
Ljubljanski grad najcenejše ljubljansko parkiršče
Zastonj parkiranje
© Matjaž Tančič
Konec leta 2006 je bila končno zgrajena vzpenjača na Ljubljanski grad. Vzpenjača, projekt Mestne občine Ljubljana, ki se je začel že pod župovanjem Vike Potočnik, je bila zgrajena (kljub ostrim protestom naravovarstvenikov) z namenom, da se cesta na Ljubljanski grad zapre in tako omogoči dostop do gradu peš, z vzpenjačo ali s turističnim vlakcem. Ali kot pravi Nina Šibič iz službe za odnose z javnostmi pri Mestni občini Ljubljana: "Sicer je bil eden od argumentov za gradnjo vzpenjače tudi ta, da se Ljubljanski grad s širšo okolico razbremeni motornega in mirujočega prometa. V prostorskem aktu, ki ureja območje Ljubljanskega gradu in okolice, je po gradnji vzpenjače predvideno omejevanje parkiranja na tem območju oz. ukinitev javnega parkirišča." Pa vendar grajski okoliš še vedno ni osvobojen nezanemarljivega števila parkiranih avtomobilov, to, kot pravijo na občini, bodo uredili po dograditvi garažne hiše pod tržnico. Sedaj pa naj bi promet na grad omejevala zapornica, ki je v nočnem času spuščena, in prometni znak, ki vožnjo na Ljubljanski grad prepoveduje avtobusom in tovornim vozilom. Pa vendar je grad z gradnjo vzpenjače za iznajdljive postal ugodno mestno parkirišče, ki deluje po načelu "plačaj in se pelji".
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?