5. 3. 2008 | Mladina 9
Ljubljana ostaja brez mestnega kolesa
Zakaj domišljeni primeri iz tujine pri nas ne delujejo
Mestno kolo po pariško
© Jure Erznožnik
Župan britanske prestolnice Ken Livingstone je te dni za poletje 2010 napovedal uvedbo brezplačne izposoje mestnih koles kot način zdravega urbanega življenja in prispevek h globalni odgovornosti do okolja. Seveda je treba to odločitev razumeti tudi kot zavezanost evropskim strategijam za zajezitev emisij toplogrednih plinov. Projekt bo londonske davkoplačevalce v desetih letih olajšal za dobrih 700 milijonov evrov, sistem naj bi sprva razpolagal s šest tisoč kolesi, izposojevališči med West Endom in londonskim Cityjem, tak mega proračun pa naj bi zagotovil tudi gradnjo mreže varnih kolesarskih povezav mesta s predmestji. Število dnevnih voženj s kolesom naj bi tako v Londonu do leta 2025 z manj kot pol milijona poskočilo na 1,7 milijona in bi pomenilo kakih 5 odstotkov vseh dnevnih "premikov" v mestu.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?