23. 3. 2008 | Mladina 11
Oglasi in politični motivi
Se za raziskovanjem slovenskega tednika skrivajo novi pritiski na medije?
Naslovnica vladi prijaznega časopisa
© www.slovenski-tednik.si
Dva meseca je že, odkar je začel poštne nabiralnike polniti novi brezplačni časopis Slovenski tednik. Njegov direktor in odgovorni urednik Andrej Lasbaher je bil nekoč direktor revije Demokracija, med drugim pa je vodil tudi kampanjo predsednika mestnega odbora SDS Gregorja Pivca za župana Maribora. Da gre za medijski projekt, ki ga je pred volitvami lansirala največja stranka, kaže vsebina: že v prvi številki je Slovenski tednik postregel s podatki iz zasebnega življenja poslanca SD Milana M. Cvikla, z napadom na Saša Pečeta, pa tudi s pohvalo vlade zaradi dodatne olajšave ljudem z najnižjimi dohodki. S podobnimi temami se je tednik ukvarjal tudi v naslednjih številkah; zelo kritičen je bil recimo do predsednika uprave Pivovarne Laško Boška Šrota in nekdanje državne sekretarke Andrijane Starina Kosem. A tedniku, ki doseže 375.000 gospodinjstev v več kot 500 krajih, je, čeprav je šele začel izhajati, doslej uspelo prepričati nenavadno veliko oglaševalcev, ki so v državni lasti, od Mobitela do Petrola, NKBM, Zavarovalnice Triglav, Zavarovalnice Maribor in Telekoma Slovenije.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?