11. 12. 2000 | Mladina 50 | Politika
Smer: nazaj v Jugoslavijo
Bolšji trg pred sarajevskim nakupovalnim centrom
© Marko Jamnik
Najprej je bila razdružitev, potem je prišla vojna in potem nova vojna in še ena in še ena. Zdaj, ko se zdi, da se celo najbolj zagrizenim fanatikom ne ljubi več ubijati, je spet čas za posel. Veljalo je, da je Slovenija ob razdružitvi izgubila obsežen in nadvse pomemben trg s kar 20 milijoni potrošnikov. Potrošnikov, ki so še vedno pripravljeni na vse. Potrošnikov, ki v nasprotju z evropskimi kupci bolj cenijo Gorenje od Boscha, laško od guinessa in panadol od aspirina. Gremo v biznis.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?