Gregor Jurko

 |  Mladina 38  |  Politika

Two beer or not two beer

Da gre Union raje pod okrilje belgijske multinacionalke kot h konkurentu, kaže na "pristne" odnose med vodilnima slovenskima pivovarjema

© Denis Sarkić

Trend združevanja domačih podjetij z namenom, da se ubranijo zloglasne konkurence iz tujine, narašča. Zvestobo si obljubljajo večje in manjše banke, večje in manjše trgovinske verige, tudi gradbeniki in proizvajalci avtomobilskih delov se odločajo za skupen nastop na trgu. Te poroke so včasih sicer nasilne, vendar so. Med vodilnima slovenskima pivovarjema pa ne gre niti na silo.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: