10. 10. 2006 | Mladina 41 | Politika
By-pass volilna kampanja
Založba Nova revija prejema obilna sredstva od države, obenem pa financira politično desnico
France Arhar (za njim direktor Nove revije Tomaž Zalaznik)
© Matej Leskovšek
Po zakonu sme županski kandidat v našem največjem mestu za svojo kampanjo porabiti največ 8,9 milijona SIT. Se bodo ljubljanski županski kandidati držali tega limita? Navidezno morda že. Če le okvirno seštejemo stroške, ki naj bi jih imel recimo France Arhar še pred uradnim začetkom volilne kampanje, pa so ti že takrat skoraj presegli limit. A Arhar vseh stroškov pač ne bo navedel v svojih računovodskih izkazih. Kdo bo torej pokril preostale, by-pass stroške njegove promocije?
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?