7. 8. 2007 | Mladina 31 | Politika
Recepti za zmago
Kdo so marketinški strokovnjaki, ki bodo Peterletu, Türku in Gaspariju režirali predvolilno kampanjo
Igor Arih, agencija Arih: 'Strategija predvolilne kampanje mora biti varovana, kot če bi šlo za vojaško skrivnost.'
© Borut Krajnc
Čeprav nas od predsedniških volitev ločita še dva meseca in pol, so priprave nanje v polnem teku. Trije glavni favoriti za zmago - Lojze Peterle, Danilo Türk in Mitja Gaspari - so že ustanovili volilne štabe in odprli pisarne, najeli pa so tudi oglaševalske agencije, ki jim bodo pripravile predvolilno kampanjo. Koliko denarja bodo kandidati porabili za kampanjo, si za zdaj ne upa napovedati nihče, ker je to odvisno od dveh neznank: koliko jim ga bo uspelo zbrati in koliko ga bodo sploh smeli porabiti. Zgornja meja dovoljenih sredstev za volilno kampanjo bo uradno znana 20. avgusta, ko bo znano število volivcev. Po zakonu stroški tokratne volilne kampanje ne smejo preseči 0,25 evra na posameznega volilnega upravičenca v državi. V morebitnem drugem krogu pa se ti stroški lahko povečajo še za 0,15 evra na volilnega upravičenca.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?